Donderdag 7 en Vrijdag 8 augustus 2014 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu Donderdag 7 en Vrijdag 8 augustus 2014 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu

Donderdag 7 en Vrijdag 8 augustus 2014

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag ging onze wekker al om zeven uur af. Er moest nog een kleine 50 kilometer gereden voordat we weer in Los Angeles waren, om de de camper in te leveren. Na een kop koffie en thee vertrokken we rond kwart voor acht richting LA. Onderweg zijn we nog even gestopt om te ontbijten. De koffers hebben we gisteravond al ingepakt en ook de camper hadden we al grotendeels schoongemaakt. Om ongeveer tien uur hebben we de camper ingeleverd en konden we met een taxi, richting ons hotel Haciënda Het was echt een super groot hotel, we hebben eerst nog even lekker geluierd en zijn toen vertrokken om nog even te shoppen in LA. Vanuit het hotel reed er een busjes richting het winkelcentrum. Hier hebben we no wat kleren voor Hans gekocht en zijn daarna nog lekker in ons hotel wezen eten. Jemig, dat was echt super!!! Echt een heerlijk restaurant voor onze laatste avond in LA. Daarna zijn we naar de kamer gegaan en hebben we de koffers dichtgedaan. De volgende morgen moesten we al om half zes op, want half negen zou ons vliegtuig vertrekken richting New York. Vanuit het hotel werden we weer met een busje weggebracht. Het inchecken moest je hier zelf doen, maar was zo gebeurd. We zijn maar gelijk door de de douane gegaan en hebben nog wat gegeten, voordat we om kwart voor acht, het vliegtuig in moesten. De reis verliep heel voorspoedig, we waren al om vijf uur 's middag, lokale tijd in NY. Hierna hadden we nog ongeveer anderhalf uur, voordat ons vliegtuig richting Brussel vertrok. Ook deze reis ging bijzonder snel, een uur eerder dan verwacht om zeven uur landen we al op Zaventem. De terugreis naar huis verlep ook zonder problemen, zodat we, na nog even frikandelen broodjes voor Stephan, te hebben gekocht in Middelharnis, om even voor tien weer thuis in Goedereede!! We kunnen terug zien op een geweldige vakantie, de drie weken zijn echt omgevlogen.

• 11 Augustus 2014 - 22:45

Lijda:

Welkom in Holland!!!!

Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en erg leuk om jullie te volgen.
    Hoop jullie gauw te spreken,
    groetjes Harrie, Lijda en kids

• 12 Augustus 2014 - 07:18

GJ:

Heerlijk om zo met jullie mee op reis te zijn geweest! Ik heb genoten van jullie verhalen!