Los Angeles de tweede dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu Los Angeles de tweede dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu

Los Angeles de tweede dag

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 Juli 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zondag 20 Juli

Vanmorgen waren we om zeven uur allemaal al wakker, toch nog niet gewend aan het tijdsverschil. Hans en ik zijn eerst maar gaan douchen, maar er waren er veel meer die dat idee hadden. Om acht uur zaten we voor het eerst in jaren met zijn vieren te ontbijten. Negen uur zijn we richting Palm Springs vertrokken, waar we om ongeveer half elf arriveerden. We werden door een auto naar ons plekje gebracht. Voor een camper was er niet zo heel veel plaats maar tussen de bussen is het dan toch gelukt. We konden gelijk mee naar boven. Je gaat hier met een gondel, de gondel op zich was van glas, zodat je een mooi uitzicht had wat onder en boven je zat. Als je voor bij een torentje kwam, voelde je dat heel goed, het bewoog dan behoorlijk. We waren dan ook blij dat we boven gekomen waren. Deze kabelbaan is met behulp van helicopters gemaakt, dus was het behoorlijk steil.We hebben overal rond gekeken en echt adembenemende foto's gemaakt, het was echt ontzettend mooi. Hans en Stephan zijn nog een stuk naar beneden gelopen, daar waren hele grote stukken steen te zien. Dennis en ik hebben ondertussen heerlijk van de zon genoten. Hierna was het weer tijd om naar beneden te gaan met de gondel en onze reis voor vandaag te vervolgen naar Joshua Tree Park. Hier hadden ze echt verschrikkelijk grote rotsblokken echt ongelofelijk hoe dit hier allemaal ontstaan is. Je kon op allerlei uitzichtpunten genieten van al deze mooie stenen. Echt indrukwekkend om dit allemaal te zien. We hebben echt genoten een hele dag. Daarna zijn we naar de camping gereden in Twenty Nine Palm Springs. Waar het ontzettend warm was, dus eerst maar even een frisse duik genomen. Hans is nog in de sauna geweest maar wij vonden het bubbelbad al lekker genoeg. Om tien uur lagen we weer versleten op bed.