Derde dag 21-07-2014 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu Derde dag 21-07-2014 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu

Derde dag 21-07-2014

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Juli 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Maandag 21 juli

Vandaag hadden we een lange trip voor de boeg. We moesten naar Kingman, een plaatsje dat 300 km verderop lag. De route voerde midden door de woestijn, waar we heel weinig auto's tegenkwamen. Een gedeelte van de reis ging over de bekende route 66. Hier moesten we ons natuurlijk even vereeuwigen door onze naam met stenen in het zand te maken. Tussen de middag zijn we gestopt in Needles, het was daar op eens weer hartstikke groen. We hebben lekker een broodje gegeten bij de Subway, die zie je hier haast in elk plaatsje of het nu groot of klein is. Daarna zijn we doorgereden naar Kingman en hebben eerst een bezoek gebracht aan de Wallmart, een hele grote supermarkt/warenhuis. Daarna wilde Stephan graag even een hamburger halen bij In N Out. Hier zouden ze de lekkerste hamburgers van Amerika verkopen. Het was hier echt ontzettend druk en de hamburger vond hij ook wel oké. Daarna zijn we doorgereden naar onze camping van vandaag in Kingman. We zijn eerst lekker wezen zwemmen en weer wezen bubbelen. Vandaag was het een openlucht bad, terwijl het gisteren overdekt was. Daarna hebben we maar eens lekker gebarbecued want bij elk campingplaats stond er een barbecue. Daarna zijn Dennis en ik nog wezen midgetgolfen, waar ik helaas net bij de laatste hindernis met twee puntjes heb verloren. Morgen gaat de reis naar de Grand Canyon maar eerst moeten er nog behoorlijk wat kilometers worden afgelegd dus morgen maar weer vroeg uit de veren.

• 23 Juli 2014 - 06:05

GJ:

Super leuk om te lezen allemaal zus! Ga zo door en geniet! Kus GJ

• 24 Juli 2014 - 10:06

P & E:

Heerlijk aan het genieten lezen we, fijn hoor!