Zondag 27 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu Zondag 27 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu

Zondag 27 juli

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hebben we lekker een beetje uitgeslapen voordat we richting Zion gingen om daar de Canyon te bekijken. Het was een stuk van 150 kilometer wat we moesten rijden. Toen we er haast waren, kwam je werkelijk in een schitterende omgeving terecht, het is haast niet uit te leggen. Daarom zullen we er ook wat foto’s bij doen want dat zegt natuurlijk meer. Toen we in het park aankwamen zijn we gelijk naar onze campground gegaan. Het was daar onvoorstelbaar warm, waarschijnlijk wel 40 graden. Er was ook een riviertje, Stephan wilde daar eigenlijk wel gaan zwemmen, maar toen hij er bij kwam was het allemaal blubber. De kinderen die er in gingen moesten daarna eerst onder de waterslang. Dus bij nader inzien zag hij hier maar vanaf. De camping was heel eenvoudig er was geen water, natuurlijk wisten we dat en hadden dan ook de watertank bij de vorige camping helemaal gevuld. En ook douchen moesten we in de camper maar dat is voor een keertje niet zo erg. Wat wel heel leuk was dat de eekhoorntjes bij je camper kwamen en ook hagedisjes. Met bussen konden we weer het park in, alleen hadden ze dit keer geen airco. Dus zelfs in de bussen was het verschrikkelijk warm. We hebben op diverse uitkijkpunten genoten van de mooi gevormde stenen in de natuur. Toen we in de bus terug zaten, begon het te regenen. Wat heerlijk was want dan hadden we in elk geval niet dat brandende zonnetje op je gezicht. Bij de camper hebben we voor de rest niets meer gedaan en heerlijk geluierd. De jongens vonden het geen geweldige camping want er was nu helemaal geen internet! Op de meeste campings staat er trouwens wel dat er internet is maar meestal is dit heel slecht. “s nachts ben ik nog wakker geworden dat het zo hard regende en onweerde. ’s Morgens bij het wakker worden, zag je er haast niets meer van. Vandaag maken we een reis van 250 kilometer naar Las Vegas!!!