Donderdag 31 Juli 2014 - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu Donderdag 31 Juli 2014 - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu

Donderdag 31 Juli 2014

Door: Lieve Marianne

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Mariposa

Vandaag hebben we het Sequoia Park bezocht, voordat we bij de grootste boom ter wereld kwamen, moesten we eerst honderden haarspeldbochten doorstaan. Het was gelukkig niet druk, dus konden we ook gebruik maken van de andere 'baan', zodat het allemaal nogal mee viel. We hebben de General Sherman Tree Trail gelopen. Het eerste gedeelte ging alleen maar naar beneden. Maar daar kwamen we dan eindelijk bij de grootste aan, werkelijk heel mooi om te zien. We zagen allerlei verschillende vormen van deze grote bomen, zelfs een 'twin' hebben we gezien. Daarna zijn we het park verder in gegaan en hebben we nog diverse andere grote bomen gezien, je voelt jezelf dan wel heel erg klein. Hierna moesten we nog 200 kilometer voordat we op de KOA camping Mariposa aankwamen. We hebben eerst maar een duik genomen in het zwembad. Het is hier heerlijk qua temperatuur, net of je bij ons een mooie dag hebt gehad. Heerlijk want we hebben wel heel veel hitte gehad, dus nu maar hopen dat we de laatste week deze temperatuur blijven houden. We proberen nog wat foto's erop te zetten, alleen dit gaat moeilijk omdat het internet hier zo traag is.

• 01 Augustus 2014 - 11:39

De Alie's:

Hoi, superleuk Marianne al deze reisverslagen. Ze worden hier met veel plezier gelezen.
    Geniet nog van jullie laatste week.

• 01 Augustus 2014 - 19:46

Gonda:

hoi wat een belevenissen allemaal .prachtige foto`s en geniet van je verdere vakantie en blijf vooral schrijven