Woensdag 6 Augustus - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu Woensdag 6 Augustus - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu

Woensdag 6 Augustus

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Vanmorgen was het al vroeg luidruchtig op de camping, zodat we al vroeg buiten aan de thee/koffie zaten. Dit zou onze laatste dag worden met de camper want morgen moet hij weer al worden ingeleverd, wat is dat hard gegaan zeg en wat hebben we genoten! De reis voor vandaag ging naar Malibu. Ook nu wilde Hans graag over de Highway 1. Alleen was de reis vandaag niet zo mooi als gisteren, we hebben zelfs nog tien kilometer door de bergen gereden in plaats van vlakbij het strand. We zijn ook nog even gestopt bij het landgoed Neverland van Michael Jackson. Je ziet in feite alleen maar een hek, met bloemen en wat gedenkbrieven erom heen. Leuk om te zien, maar heel indrukwekkend was het allemaal niet. In Santa Barbara zijn we nog wat wezen eten en hebben we nog even gewinkeld in de Macy , dat is een soort van Bijenkorf in America. De kleding die er hing waren we allemaal niet zo kapot van. Dus dat was goed voor de portemonnee. Daarna ging de reis weer verder naar Malibu. We kwamen onderweg weer al zat mooie en hele grote huizen tegen en wat een strand hebben ze daar, het lijkt Ouddorp wel. Toen we op de camping aankwamen, kregen we een van de mooiste plekjes, achter onze campers keek je zo op het strand. Ik zit hier nu te typen en hoor het heerlijke gekletter van de golven. Geweldig, zoiets maak je niet veel mee. De camping staat wat hoger, dus we hebben echt werkelijk een schitterend uitzicht over de Pacific Ocean. We wilden natuurlijk ook nog wel even zelf gaan zwemmen, dus naar beneden gelopen en toen nog de weg oversteken op bij het strand te komen. Dat viel niet mee met zo’n drukte zeg, maar het is allemaal gelukt. De golven waren geweldig hoog, het was werkelijk een prachtig gezicht hoe de jongens erin sprongen. Stephan zijn buik zag gewoon helemaal rood, van de klappen van het water. Ze hebben heerlijk genoten, ik ben zelf maar niet gaan zwemmen, want de klappen waren zo hevig en ik wil liever eens een vakantie geen arts raadplegen. (ha, ha) Daarna zijn we naast de camping bij Malibu Seafood lekker wezen eten. Een heel ontspannen tentje, je kon hier gewoon je eigen biertje of flesje wijn meenemen, geinig toch. Je kon aan de ene kant bestellen en je kreeg een soort buzzer mee en als je bestelling klaar was gingen er rode lampjes knipperen en kon je de bestelling ophalen. Toen we weer op de camping aankwamen, hebben we alvast alle kleren in de koffers gedaan, want morgen voor 11 uur moet de camper worden ingeleverd, helaas. We hebben er geen van vieren zin in, maar de plicht in Nederland roept weer , maar we kunnen terug kijken op een werkelijk heel bijzondere vakantie en geweldig dat we dit met het hele gezin konden doen. We genieten hier nog even van de geluiden van het klotsende water en gaan dan onze laatste nacht in de camper doorbregen.