Maandag 28 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu Maandag 28 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu

Maandag 28 juli

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag ging de reis naar Las Vegas!!! De jongens, en wij natuurlijk ook, hebben er zin in. Wat moet je hier nu precies van verwachten? Alleen maar gokken of zullen we nog wat anders zien. Na een uur rijden zijn we eerst maar langs de Walmart gereden, want de voorraad drinken raakte aardig op en nu was het nog niet zo warm, want we hebben wel al begrepen dat het in Las Vegas rond de veertig graden kon zijn, dus dat wordt zweten. Daarna zijn we in keer doorgereden en om ongeveer half twee waren we op de camping Circus Circus aangekomen. We hebben eerst maar lekker een duik genomen en tot onze verbazen ging het sprikkelen, wat eigenlijk heerlijk was want nu had je geen last van de brandende zon. Daarna zijn we op pad gegaan, eerst maar naar het hotel Circus Circus, wat we daar allemaal zagen, echt te gek. Het waren allemaal kleine winkeltjes en daarbij gewoon een gehele kermis, sommige attracties gingen zo hoog dat je gewoon haast tegen het dek aan ging. Hierna zijn we eerst een kaartje gaan kopen voor de bus, zodat we hiermee vierentwintig uur door Las Vegas konden crossen. We zijn gelijk meegegaan naar het eindpunt en daar kwamen we bij een hotel helemaal in Sfinx sferen, compleet met pyramide, heel leuk om te zien. We hebben heel wat grote auto's gezien, maar eigenlijk hadden we wel meer bijzondere auto's verwacht. We zijn nog langs het hotel Belaggio gelopen, waar een hele mooie watershow was. Verderop kwamen we langs hotel Mirage waar het net leek of er vulkanen tot ontploffing kwamen. Ja echt, compleet met geluid. Daarna zijn we naar hotel Parijs gegaan, daar stond gewoon een Eifeltoren. Je kon hier met mee naar boven maar dat hebben we niet gedaan want het was behoorlijk aan de prijs. We waanden ons echt in een andere wereld als je zo uit de rustige natuur kwam. Om ongeveer half twaalf vonden we het tijd worden om de camper op te zoeken, we hadden tenslotte morgen nog een hele dag.