Dinsdag 29 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu Dinsdag 29 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Krijger - WaarBenJij.nu

Dinsdag 29 juli

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hebben we uitgeslapen en eerst op ons gemak gegeten. Om ongeveer kwart voor tien gingen we op weg richting het Outlet center, want er was nog ruimte in de koffer dus er moest wat gekocht worden. Na ongeveer een half uur met de bus, zijn we gearriveerd in het Center. Het was verschrikkelijk groot en alle grote winkels waren er aanwezig. We zijn allemaal goed geslaagd en voor al Stephan die wel drie paar schoenen heeft gekocht. Om ongeveer drie uur zijn we hier weer weggegaan en is Hans alle spullen naar de camper wezen brengen, want we hadden zoveel dat we het niet zagen zitten daar nog een hele dag met te lopen. We vonden het winkelen zo leuk dat Dennis, Stephan en ik vrolijk verder zijn gegaan. Want er zijn niet alleen veel gokpaleizen maar het barst er ook van de winkels. Hans was om ongeveer half zes weer terug en hierna had iedereen trek, dus hebben we eerst bij de Panda Beer, chinees gegeten. Daarna gingen we op pad naar hotel Venetian. Echt geweldig mooi, je waant je echt in Venetie, compleet met gondels., die varen op de eerste verdieping. Ook het San Marco plein was helemaal nagebouwd, met ook allerlei restaurantjes. Daarna heeft Stephan nog zijn vierde paar schoenen voor die dag gekocht en hebben we nog genoten van het lopen door Las Vegas en natuurlijk van de gokpaleizen. Op dit moment krijgen we de foto's er niet op, dus die volgen later. Morgen hebben we een behoorlijk reis van 570 kilometer voor de boeg, omdat we niet door Death Valley heen mogen met de camper, dat wordt dus vroeg op!!